Ny bloggare!

Hej alla Eric Fans där ute! Det har kommit mycket för den andra blogaren nu och hon sa till mig om jag ville ta över bloggen och jag tänkte Eric är ju min idol så självklart! Så nu är det en helt ny bloggare här då :) Kommer verkligen bli sjukt roligt att blogga här. Så jag hoppas att ni verligen inte sluta blogga nu när det är en ny bloggare här och allt. Men jag ska självklart försöka göra mitt bästa :) Om ni vill veta lite mera om mig så kan ni läsa min privat blogg här!

Plus att jag har beställt en ny bloggdesign här till bloggen den är dö snygg verligen längtar stort till den kommer upp på bloggen :) Jag hoppas att ni kommer trivas här med mig jag ska som sagt försöka uppdatera varje dag! Eller som sagt 24 / 7 :)

Kommer snart upp några inlägg här i bloggen, men klockan är ju redan snart 00.00 så det blir flera inlägg imorgon!

Ha det bra nu och hoppas att ni kommer följa bloggen med mig här nu!

Skrivet av av: ida

Åh så kul jag kommer läsa den fortfarande :D <3

Datum: 2011-08-16 Tid: 00:44:55
Skrivet av av: emmalundblad

Nej så tråkigt! men jag tror du är jättebra:)) kommer fortsätta läsa! <3

Datum: 2011-08-16 Tid: 13:48:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: