Veckans Eric Fan!

Vad heter du?
Linn

Hur gammal är du?
11

Vart bor du?
Eric Saade land

När började du gilla Eric?
när han var med i melo med låten MANBOY

Har du nån favorit låt med Eric ?
nee alla hans låter är bäst

Vad skulle du göra om du såg Eric på stan?
Vet inte riktigt men skulle börja gråta

Vilken är din favorit bild på Eric ?
Har inte någon sådär favorit bild på eric direkt men en bild jag gillar är den här:

Jag gillar den för att jag går i pingis och har gjort det rätt länge och jag älskar pingis, och Eric står ju vid ett pingis bord, rak, och en boll!!!


Vad tycker du om bloggen?
Den är jätte bra och försöker gå in på den varje dag för den är så intressant!!!

Vill du säga nått till läsarna?

http://ericsaade4ever.bloggplatsen.se/

A jag har en blogg om bara eric så gå gärna in på den



Skrivet av av: Julia

snygg blogg :)!

Datum: 2011-10-24 Tid: 16:04:34
Hemsida: http://ericsaadeeric.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: