NY BLOGGARE!

Rebecka Dahlqvist heter jag och ska börja blogga här på bloggen med Bella & Marcus (vet ej om det är någon mer)
Det ska bli väldigt roligt, och spännande och veta hur det känns att blogga om Eric!
tänkte berätta lite om mig själv:
Ja som sagt så heter jag Rebecka och jag är född år 1998. Så är 13 år!
Jag verkligen älskar Eric Saade och hans musik, han får mig att må bra.
Om jag ska beskriva mig själv så är jag nog, snäll, glad oftast, men ibland väldigt kaxig!
Jag lever med mina underbara vänner och min familj, skulle aldrig klara mig utan dom.
Jag har vart på 6 konserter med Eric men det blir fler och fler.
Yes, en bit om mig, inte så mycket men då vet ni lite.
Tänkte lägga upp en bild på mig också men hade ingen bra tyvärr.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: