Ny novell blogg!

Jag har nu bestämt mig för att göra en ny novell blogg om Eric :) Ni som har läst bloggen förut har ju sett att jag har en novell blogg men den blev inte så bra så jag har nu bestämt mig för en helt ny och har kommit på vad som kommer hända längre fram och så :) Jag kommer skriva här på bloggen när ett nytt kappitel finns ute, kommer försöka skriva ett nytt kapitel om veckan, tro ni det blir bra

Så jag har nu skrivit det första kapitlet som finns ute nu på bloggen!
Klicka bara på bilden här under för att läsa den

om det inte funkar att trycka på bilden så är det bara till att gå in på den här länken: http://perfectsaade.blogg.se/index.html


Skrivet av av: Idaa <3

Så jävla bra novell! När kommer fortsättningen?

Datum: 2011-09-21 Tid: 20:21:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: