Svar på komentar

Maja om POP EXPLOSION MALMÖ:
Hej!
Jag undrar om du hade vip biljetter??? och hur lång fram stod du och hur länge köade du? ska på min första eric saade konsert i örebro och vill stå så långt fram som möjligt :D tacksam för svar :D

svar: Hej Maja! yepp, jag hade VIP biljetter. Jag stod längst fram också! det var heeeeelt underbart. Eric tog tag i min hand, log åt mig två gånger och blinkade med ena ögat mot mig en gång! han är så fin!
Insläppet i malmö började klockan 6 och jag kom dit klockan 5, men ett tips är att vara där lite tidigare, för jag fick fightas lite om de bästa platserna hehe ;) skrik mycket, så märker han dig ;) ett tips bara! det var en fantastisk kväll och jag hoppas att du får det lika bra! ha det bra! /Bella




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: