Danny i bråk om Saades låt

Eric Saades låt ”Popular” går inte hem hos Danny Saucedo. Eric Saades låt ”Popular” går inte hem hos Danny Saucedo.Foto: MAGNUS SANDBERGLåtskrivaren och artisten Fredrik Kempe gillar inte att Danny hoppar på hans låt ”Popular”.

Danny Saucedo sågar förra årets vinnarlåt rejält.

Och ger dessutom Eric Saade ytterligare en gliring genom att spela ”Popular” som ingångslåt – nu han hamnat i öppet ordkrig med låtskrivaren Fredrik Kempe.

– Jag trampade väl honom på tårna, säger Danny Saucedo.

Att Danny Saucedo, 25, inte gillar Eric Saades vinnarlåt ”Popular” är ingen hemlighet.

Nu ger dessutom årets stora favorit ännu en smocka till Eric Saade, 21.

”Drar igång publiken”

Som ingångslåt i kväll har han nämligen valt ”Popular”. Dessutom kör han lite Eric Saade-koreografi på catwalken innan han går upp på scenen.

– Jag tycker inte om den, men jag spelar den för att den drar i gång publiken. Sen är det ju kul, det är ju låten som slog mig och då spelar jag den. Jag är en snubbe som bjuder väldigt mycket på mig själv, säger Danny Saucedo.

Men Danny Saucedos sågning av ”Popular” har fått Fredrik Kempe, som skrivit låten, att se rött.

Sent i natt bråkade de öppet på Facebook. När Danny bjöd in Kempe för att försonas svarade låt­skrivaren med orden:

– Du får sköta skitsnacket själv!

Danny Saucedo menar att han bara säger vad han tycker.

– Jag trampade väl honom på tårna. Det handlar inte om att jag har fått hybris. Sen är jag ibland lite för ärlig. Men jag tänker inte sluta vara ärlig, säger han till Nöjesbladet.

Samtidigt tror Danny att Fredrik Kempes reaktion kan bero på att han är orolig för hur det ska gå för sitt och Charlotte Perrellis bidrag ”The Girl”.

”Känner sig hotad”

– Det är säkert mycket han irriterat sig på. Han har väl lagt ner mycket energi och pengar på sitt nummer och jag vet inte om han känner sig hotad eller någonting, säger Danny.

Ska du försöka prata med honom?

– Ser jag honom får vi väl snacka lite, det är väl tråkigt om man går runt och är lite butter. Musik ska byggas utav glädje!

Fredrik Kempe vill inte kommentera bråket. Eric Saades manager, Tomas Lingman, avböjer också att kommentera.

 

källa

 


Skrivet av av: Anonym

Kan ni inte ändra typsnittet på inlägg texten är så stor inte för att vara elak då :)

Datum: 2012-02-27 Tid: 00:10:52
Skrivet av av: Tjäna pengar enkelt!

hej :D Får bara 50 bes / dag och tjänat upp 4700 på 2 veckor av bara besökarna då och tredje veckan får man pengarna och det bästa är att de inte drar av skatt och heller INGEN bluff sida! LOVAR jag ville bara tipsa, bryr mig inte så mycket annars.. :)



här är länken:



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=45861

Datum: 2012-02-27 Tid: 00:57:01
Hemsida: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/
Skrivet av av: Tjäna pengar enkelt!

hej :D Får bara 50 bes / dag och tjänat upp 4700 på 2 veckor av bara besökarna då och tredje veckan får man pengarna och det bästa är att de inte drar av skatt och heller INGEN bluff sida! LOVAR jag ville bara tipsa, bryr mig inte så mycket annars.. :)



här är länken:



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=45861

Datum: 2012-02-27 Tid: 13:06:01
Hemsida: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: