Kollar in arenan i växjö

Eric Saade ensam på Teleborgshallens golv.
- Det blir bra det här, säger Eric.

Gympaläraren Lars Karlsson var den ende som fick en bild och Erics autograf den här dagen.

Populär.

Årets melodifestival då?
- Loreen gjorde det starkaste och bästa framträdandet jag någonsin sett. Kan inte tänka mig att någon annan artist kan hota hennes seger. Hon är i en klass för sig, menade 22-åringen som är lycklig över Helsingborgs IF's SM-guld och gillade att Manchester United kunde göra 0-3 till 3-3 mot chelsea i helgen som gick.
I Teleborgshallen fick för övrigt inga skolelever vistas under intervjun. Den enda som kom åt stjärnan Saade var gympaläraren Lars Karlsson som fick både foto och autograf.

För ett år sedan slog skåningen Eric Saade till med seger och succé i Melodifestivalen. Nu har han lämnat festivalen bakom sig och ska ut på sin första egna stora turné. Den 11 april kommer han till Växjö, men redan nu var han här och kollade in konsersalen (Teleborgshallen) och konstaterade att det nog kan bli ganska intim känsla...

Årets melodifestival då?

- Loreen gjorde det starkaste och bästa framträdandet jag någonsin sett. Kan inte tänka mig att någon annan artist kan hota hennes seger. Hon är i en klass för sig, menade 22-åringen som är lycklig över Helsingborgs IF's SM-guld och gillade att Manchester United kunde göra 0-3 till 3-3 mot chelsea i helgen som gick.

I Teleborgshallen fick för övrigt inga skolelever vistas under intervjun. Den enda som kom åt stjärnan Saade var gympaläraren Lars Karlsson som fick både foto och autograf.

 


Skrivet av av: Elin

Hej eric varför är du så snygg och gullig

jag är ditt största fan jag har en stor affrich på dig,mitt täcke på dig, tapet, kudde,gardiner,skrivord s platta,alla dina chivor,bakrund på mobil,bakrund på min data! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<<3 och 500.miljoner mer hjärtan för dig<3

Datum: 2012-03-30 Tid: 21:07:23
Hemsida: http://bloggplatsen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: