Tråkig nyhet!

Jag har något tråkigt att bäretta men nu är det så här att jag har fullt upp nu om dagarna och hinner knappt med läxor och fritiden och jag har bestämt mig för att sluta blogga här på Eric bloggen, det har verkligen varit underbart roligt att få skriva här och alla underbara läsare som har läst bloggen och kommenterat ni är mer än bäst! Fast tiden går och jag är inte lika besatt i Eric Saade längre så jag har bestämt mig för att hoppa av bloggen  tyvärr!
Sen vill jag med önska lycka till Bella , Malin, Tilda och Lovisa! Jag hoppas att ni kommer lyckas bra med bloggen och det har varit superkul att ha bloggen med er dom senaste månaderna!
Så detta blev mitt sista inlägg tråkigt nog och jag hoppas att alla ni kommer forstätta läsa bloggen för den är helt grym!
Hoppas ni mår bra och ta hand om er nu! ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: