Fler Bilder från Rix Fm Festival Eskilstuna

Här kommer några fler bilder som jag har tagit på Eric från Rix Fm Festival! 
Tyvärr går det av någon konstig anledning inte att zooma på min systemkamera, JÄTTEKONSTIGT!
För man ska kunna göra det, så jag har fixat några av bilderna lite.. :P  
Jaja här kommer bilderna! :) 
 
Eric Saade Rix Fm Festival Eskilstuna :
 
LEDSEN FÖR ATT DET ÄR TEXT PÅ DEM MEN MINA BILDER HAR BLIVIT TAGNA AV ANDRA SOM SÄGER ATT DET ÄR DE SOM TAGIT BILDEN SÅ TYVÄRR MÅSTE JAG GÖRA SÅ HÄR :(
 
 
 
Top Model ;)
 
Jag blev nöjd med många av bilderna, några blev sådär, som den med Eric och Alex, så himla rolig, men väldigt dålig kvalitet! :( Men i alla fall, hoppas ni gillade bilderna, kommer nog fler sen, för jag tog JÄTTEmånga!
Haha, älskar bilden Eric har vatten i munnen på.. ;) 
Kommentera gärna vad i tycker om bilderna! :D