Veckans Eric Fan!

Tänkte nu göra igång med en sak som jag har döp till "Veckans Eric Fan" Där det går ut att jag väljer ut en bild i veckan och så lägger jag till en pratbubbla på bilden så får ni kommentera vad ni tycker det ska stå i pratbubblan något Eric säger eller tänkt :) den som kommer på det bästa får en lite interjuv här i bloggen och få synas lite mer! :)

Så jag tycker vi kör igång nu direkt!

För att få vara med och tävla:


1: Kommentera inlägget och skriv vad du tycker Eric säger och tänker i pratbubblan ( den bästa vinner så klart)

2: Glöm inte din mailadress så jag kan kontakte vinnaren!

3: Du får skriva på svenska eller engelska!

 

Drar en vinnare nästa Fredag, Lycka till nu! ♥


Skrivet av av: Ida

Du där var sten cool! :D

Datum: 2011-09-23 Tid: 15:29:47
Skrivet av av: Olivia

Du sorry, men du får inte vara så nära. Jag blir alldeles för varm när du är här!

Datum: 2011-09-25 Tid: 19:18:55
Hemsida: http://oliviaaugustsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: