INTERVJU MED ALICE FRÅN "I SAADES FOTSPÅR"!!




När och hur "upptäckte" du Eric?
I melodifestivalen första gången med Manboy, hejade såklart på honom direkt! Fastnade för hans häftiga show och bra musik direkt!

Hur såg din och Annas motivering ut till tävlingen?
Jag skrev ihop ett mejl mycket snabbt. Stod inte något utmärkande i det, utan det var nog på intervjun genom skype i cam som de fastnade för oss. Den var i ca en kvart och de frågade om hur mycket vi ville det här och varför vi gillade Eric osv.

Började du se Eric på ett nytt sätt efter inspelningen av "I Saades fotspår"?
Jag gillar Eric dubbelt så mycket efter inspelningen, även fast jag inte trodde det var möjligt. Jag trodde inte han skulle vara så trevlig IRL faktiskt, för många kändisar har ju faktiskt rätt till att inte vara glada och trevliga mot allt och alla, men  nu såg jag att Eric är faktiskt det mot ALLA! Så gullig är han!

Vad var det som gjorde att du blev ett fan av Eric?
Eric har allt. Utstrålning, showerna, dansen, musiken, utseendet, personligheten. Det är svårt att inte vara ett fan av honom.

Hur var det att få spela in allt till "serien"?
Att spela in serien är det roligaste jag gjort i mitt liv. Att bli ompysslad av massa ljudtekniker och att ha en kamera efter en är faktiskt riktigt häftig känsla. Man kände sig lite som en moviestar haha fantastiskt var det! :) Sen att Eric var med satte ju bara guldkant på det hela.

Vad var det absolut roligaste under inspelningsperioden?
Det absolut roligaste under inspelningen var såklart mötet med Eric, det personliga mötet vi fick sista dagen (som kommer i avsnitt 4) Då var det vi och han i hans turnebuss och vi fick fråga vad vi ville och han var riktigt trevlig och det var så häftigt!

Om du fick beskriva Eric med tre ord, vilka skulle det då vara?
Tre ord om Eric skulle nog vara Stjärna, talang och underbar!






GÅ IN OCH KOLLA PÅ KÄLLAN HÄR

Skrivet av av: Amanda

Gu vad underbart och overkligt att få träffa Eric! :)

Datum: 2012-01-05 Tid: 11:46:08
Hemsida: http://nattstad.se/wikiz



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: