Veckans Eric Fan ( Vinnaren!)

Vad heter du?
- Natalie
Hur gammal är du?
- Jag är 15 år
Vart bor du?
- Jag bor i Malmö
När började du gilla Eric?
- Jag började gilla Eric när han var med i Mello 2010 med Manboy

Har du nån favorit låt med Eric ?
- Min absoluta favoritlåt med Eric är Hotter than fire feat. Dev

Vad skulle du göra om du såg Eric på stan?
- Jag skulle sprungit fram till honom och bett om en autograf och kramat om honom

Vilken är din favorit bild på Eric ?
- Jag har väldigt många favorit bilder på Eric men min absoluta favoritbild är när han har sin sverigeflagga på huvudet när han var med i Eurovision och smilar :)

Vad tycker du om bloggen?
- jag tycker er blogg är helt fantastisk man får så mycket information och väldigt mycket inspiration om Eric, följer den varje dag :)
Vill du säga nått till läsarna?
- Absolut, om ni har lust så kika er gärna in på min blogg om Eric Saade och se vad ni tycker, www.ericsaadelove.devote.se :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: