Malin här!

Hej alla Eric Saade-fans!
Jag har fått äran att börja blogga här tillsammans med Marcus, Becka och Bella! Det ska bli jätte roligt!

Lite om mig då:

Jag heter Malin och är 15 år. Älskar Eric Saade och har följt honom sedan Melodifestivalen 2010. Har dock bara sett honom live 1 gång, på Rix Fm-festivalen i somras. Men fler SKA det bli! Mitt största intresse är att sjunga och skådespela, det är vad jag drömmer om att få hålla på med i framtiden.

Eric Saade är inte bara min idol utan också min förebild, han har inspirerat mig sjukt mycket! Finns inga ord för hur mycket jag älskar honom!

Ja, finns väl inte så mycket mer att säga. Ni hittar mig även på http://cutiebeauty.blogg.se där jag driver en blogg om min vardag, kika in där för att få reda på mer om mig!

Hoppas ni hänger med på det här nu!
Kramar! ♥

Det här är då jag!




Skrivet av av: Anonym

hej!

ville bara säga att.. man kan inte läsa det du skriver under/över dina bilder. jag förstår ju att man kanske måste markera och läsa men, all text blir till en stor hel klump som deffenitivt inte går att läsa! ville bara säga, för du kanske inte ens visste det själv.

Datum: 2011-09-11 Tid: 11:17:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: