Eric i aftonbladet

”VIDEON BLIR RENA CHOCKEN”

Dreamteam?

Det tycker Eric Saade – som gör en duett med norska Tone Damli.

– Hon har blivit korad till Norges sexigaste och jag har blivit korad till Sveriges sexigaste, säger han till VG.

Norska artisten Tone Damli, 24, är en av grannlandets största sexsymboler.

Nästa vecka släpper hon en skiva som innehåller duetten ”Imagine”, som hon framför tillsammans med Eric Saade, 21, skriver norska tidningen VG.

Saade har skrivit låten tillsammans med Jason Gill – och ser fram emot att spela in en musikvideo med norskan som gjort sig känd i Norge för att vara lättklädd i videor.

”Skitbra kombination”

– Jag älskar hennes röst. Och hon var lika vacker som vanligt, jag kunde knappt titta på henne. Jag hoppas att vi kan göra en riktigt sexig musik­video tillsammans, säger han till tidningen.

I fjol utsågs Saade till Sveriges sexigaste man av tidningen Veckorevyn. Tone Damli har fått en motsvarande utmärkelse i grannlandet.

Detta gör artisterna till en drömduo, anser svensken.

– Jag förstår att hon har blivit korad till Norges sexigaste, och jag har blivit korad till Sveriges sexigaste man. Det måste vara en skitbra kombination, säger Eric Saade.

Fått kritik

I Norge har Damli fått utstå kritik för sin vågade klädsel i musikvideor.

Men Saade, som är singel sedan uppbrottet med Molly Sandén, 19, utlovar att norrmännen kan räkna med en chock efter att ha sett svensken och norskans musik­video.

– Om man tyckte att hon varit lättklädd har inte den största chocken kommit än. Vi kommer att göra mer än så, säger han.

 

OJOJOJ! NU FÅR VI SE VAD DE HITTAR PÅ! ;)


Skrivet av av: Lisa

kolla blogresponse nångång dåå!:)

Datum: 2012-04-23 Tid: 15:40:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: