Frågor om Pop Explosion!

Hej! Jag har ett par frågor som jag undrar om någon av er bästa bloggläsare har svaret på angående Pop Explosion!
1. Om man köper VIP, är det en speciell kö då?
2. Lönar sig backstagepassen?
3. Är det en jäävla popshow? :)
:D
SVARA GÄRNA! :)
Är det bara jag eller ser Eric tjock ut på den här bilden? XD <3

Skrivet av av: Angelica

Heeej!

Jag har både varit på konserten i Malmö och i växjö. I malmö hade jag vanlig stå plats. I Växjö hade jag VIP. I Växjö var det iallafall en speciell kö och öppning för alla som hade vip. Det var en egen ingång på baksidan eller framsidan som var markerad med VIP.. Och så fick man komma in i arenan och shoppen innan alla andra bara man kom i tid. Det står ju på hemsidan att de släpper in vid 18 men de som har vip kommer in halv 6 :)



2. Jag har inte haft backstage pass en, men är jätte sugen på att skaffa det. Det kommer absolut vara värt det. Jag känner en som hade det och de fick träffa honom i 30 min och ställa vilka frågor de ville eftersom de inte var journalister. Men tiden beror på hur många som har backstage biljetter för man får bara gå in 5-6 personer åt gången :)



3. Vad ska jag säga... jag har gått på konserten två gånger nu och jag funderar på att gå en gång till. Är det en jävla show?? OH JA!!!! Du kommer inte ångra dig!

Datum: 2012-04-12 Tid: 23:33:45
Hemsida: http://angelicaikalmar.blogspot.com
Skrivet av av: Anonym

1. Ja, det är en speciell kö. Men det ser du när du kommer dit.



2. Jag hade dock inte backstage pass, men på en blogg jag läste så var det ju absolut värt pengarna!



3. Ja, han bjuder faktiskt på en rejäll show :)

Datum: 2012-04-13 Tid: 05:57:31
Skrivet av av: Ellen

han ser väl inte tjock ut xD

jag tror det är en speciell kö med VIP för jag såg på en bild han la ut så stod det VIP

backstage passen är typ slutsålda :/

Datum: 2012-04-13 Tid: 07:28:48
Hemsida: http://saadelover.blogspot.com
Skrivet av av: Nathalie

1. Ja

2.ja det kommer det lätt göra för mig iaf!!

3. skoja inte!!:D<3

Datum: 2012-04-13 Tid: 07:54:50
Hemsida: http://nattahs.devote.se
Skrivet av av: frida

1. Ja de är en speciell kö till Vip passen, & vip är så sjukt mycket bättre!

2. Att ha backstage pass är ju att träffa Eric bakom scenen & alla som gjort det har jag läst varit riktigt nöjda!

3. DE ÄR EN RIKTIG JÄVLA POPAKT HELT UNDERBART!

Datum: 2012-04-13 Tid: 09:34:05
Hemsida: http://ffridaslife.devote.se
Skrivet av av: Amanda,

Ja, det är en speciell kö för vip (; När jag var där fick vi gå in en halvtimma innan dom andra som inte hade vip.

Backstage träffen är värd varenda liten krona, det var så roligt att man bara vill träffa han igen, igen o igen, den som har backstage kommer vara ÖVERLYCKLIG :D och JA det var den var en jääävla as gryym showw, man lär inte bli besviken, hoppas du blev nöjd med ditt svar, kram Amanda (:

Datum: 2012-04-13 Tid: 16:05:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: