Falskt skvaller!

Från Mollys blogg:

"Jag som trodde att det här skulle bli en fridfull morgon… SÅ FEL MAN KAN HA! När jag var ute på Powerwalk fick jag plötsligt en massa Sms i stil med ”Grattis till att du äntligen gått vidare…”, ”Kul med dig och Weise” osv… Till en början trodde jag att dom hade råkat skicka fel, men efter ett tag kom jag på det… SKVALLERTIDNINGARNA! Så powerwalken slutade på 7-eleven där jag köpte med mig alla skvallertidningar jag kunde hitta. Det tog inte lång tid innan jag såg vad som hade fått folk att skicka dom där sms:en… tydligen, TYDLIGEN, är jag tillsammans med Andreas Weise?! Nämen! Va intressant… Det hade jag INGEN ANING OM! "

"Så nu, en gång för alla, vill jag klargöra att jag och Andreas INTE är ett par. Bilderna som är med i tidningen togs från Guldbaggegalans efterfest där vi stod och pratade i kanske 10 minuter. Som vänner.

Detta är ännu ett bevis på att man inte ska tro på något man läser i tidningen!

Puss på er! Hoppas ni får en fin dag!"



Skrivet av av: Mee

Vad har det med Eric och göra?

Datum: 2012-02-03 Tid: 18:31:34
Skrivet av av: johanna

eric ska vara med i wild kidz nästa fredag

Datum: 2012-02-03 Tid: 20:12:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: