Sean Banan hånar Saade på albumet

HYLLAR PÅ SITT SÄTT Sean Banan driver friskt med Eric Saade på sitt nya album. HYLLAR PÅ SITT SÄTT Sean Banan driver friskt med Eric Saade på sitt nya album.Foto: MAGNUS SANDBERG
Eric Saade. Eric Saade.Molly Sandén. Molly Sandén.Foto: PRIVAT

Sjunger om flickfavoriten och Molly Sandén på sin skiva

"Jag cyklar din cykel, och din fina tjej".

"Andra chansen"-aktuella Sean Banan hånar Eric Saade på sin nysläppta skiva.

– Självklart så måste jag hylla honom men på mitt egna sätt, förklarar Sean Banan.

På nysläppta "Sean den första banan" finns låten "Vad var det han saade", därSina "Sean Banan" Samadi, 26, driver hejvilt med artisten Eric Saade, 21.

Banan gör sig bland annat lustig över Saades image:

"Jag är vacker och skön, och väldigt farlig. Stora stygga vargen om du inte är varlig", sjunger han.

 

Han anspelar också på Eric Saades före detta flickvän Molly Sandén i en textrad:

"Jag cyklar din cykel, och din fina tjej. Flytta nu ut, för din mamma adopterar mig. Jag tar din kalsong, åh nej – den var för trång!"

När Nöjesbladet når Sean Banan på mejl och frågar varför han skrivit en låt om Saade blir svaret:

"Hallååå skojar du med mig broshan? Eric är ju en kompis till mig fi fan och just nu är han en av Kungarna i Sverige, självklart så måste jag hylla honom men på mitt egna sätt med glimten i ögat".

 

Enligt honom är Saade införstådd med texten sedan tidigare.

"Han är heeeeeeeelt cool med låten och han vet att det bara är på skoj. Bara i helgen va vi ute på fest, dansade och gick Bananas", skriver Sean Banan.

Eric Saade själv ställer sig utanför låtdiskussionen.

– Eric väljer att inte kommentera detta, säger Hedda Båverud Olsson på Roxy Recordings.

 


Skrivet av av: Elsa

Hej hej. Intresserad av ett länkbyte? :)

Datum: 2012-02-29 Tid: 12:39:17
Hemsida: http://ulrikmuntherfanpage.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: