Återförenade!

Gamla paret Molly och Saade kramades på dansgolvet

Här attackkramas Eric Saade och Molly Sandén.

I går natt återförenades ex-paret på efterfesten.

– Jag känner mig ­kärleksfull, säger Molly.

De dansade. Och kramades.

Ex-paret visade att de kan festa i hop, trots uppbrottet i januari.

– Det är en jätterolig kväll, säger Eric Saade.

– Nu startar jag mitt nya liv. Det är en gladare, mognare, vuxnare Molly, säger hon.

På dansgolvet bildade flera av artisterna en så kallad dansring, då de utmanade varandra i ”Hetaste moves”.

”Jag kör järnet”

Sean Banan utmanade Eric Saade.

– Jag har festat gudomligt på dansgolvet, säger Sean Banan och påpekar att hans biffiga vakt Baloo är vid hans sida hela natten.

Molly höll sig lite i utkanten men dansande ändå järnet tillsammans med sina systrar.

– Jag kommer kanske inte att bjuda på den vackraste dansen, men jag kör tills jag inte kan stå upp längre, jag kör järnet. Det är grymt här, säger hon.

Tidigare drog hon och Eric Saade sig undan en stund och pratade ut. Efter genrepet i fredags menade han att Molly sjungit falskt.

– Han sa nu att han tyckte att jag hade sjungit bra. Det kändes skönt. Han hade ändrat uppfattning, det var ju bra, säger hon.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: