Svar på kommentar!

Hur kommer det sig att Eric Saade är den stora idolen?:)

Det är lättare om ni frågar i blogresponse, men det gör inget!
Jo, jag Bella och Fanny älskar honom för att allt är perfekt med honom! Det låter ganska kul, men vi bara älskar allt med honom! Hans musik, hans hår, han, hans personlighet, hans ögon, hans klädstil, allt! Det finns liksom inte en enda negativ sak med honom! :) Och musiken är jättebra! När vi har träffat honom har han varit så snäll och allt, jag (Tilda) gav honom pepparkakor en gång och pistagenötter en gång, och han blev jätteglad och sa "Vad är det här? Är det pepparkakor? Tack så jättemycket!" när jag (och min kompis Beatrice) gav honom pepparkakor och "Åh, tack! Ni har fan verkligen koll på mig." när vi gav honom pistagenötter. Självklart behöver man inte ge honom något, han bryr sig om en så mycket ändå. Nu känner Eric igen mig när jag kommer på hans konserter och signeringar eftersom jag har sett honom så många gånger! Sedan är han bara en underbar person som bryr sig om oss! :) + ATT HAN ÄR SÅÅÅÅ SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKT SNYGG! :D
Hoppas det svaret räckte ;)

Skrivet av av: P

Kul att ha en idol sådär

Datum: 2012-05-12 Tid: 10:34:34
Hemsida: http://patriciac.blogg.se/
Skrivet av av: Nicole Dahl ♥

sv: tack så mycket, desamma :)

vad är responce?

Datum: 2012-05-12 Tid: 11:34:04
Hemsida: http://nicoledahl.blogg.se/
Skrivet av av: FREDRIKA PERSSON

Ha en bra lördag :D

Datum: 2012-05-12 Tid: 12:48:51
Hemsida: http://frdrika.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar: